آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرماندار شهرستان بندرعباس:

توقف پروژه انتقال آب شهر رضوان صحت ندارد

فرماندار شهرستان بندرعباس از تسریع در روند آبرسانی به روستای رضوان خبر داد و گفت: حدود ۲۰۰ متر از لوله‌گذاری این خط لوله باقی مانده است.

بازخبرمحمد مرودی ، اظهار کرد: خط انتقال آب شهر رضوان به طول ۷۶۰۰ متر، طبق برنامه پیش‌بینی شده در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۴۰۰ متر از این خط انتقال انجام شده است، افزود: تنها حدود ۲۰۰ متر از این خط انتقال باقی مانده است.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: با دستور استاندار اعتبار موردنیاز پروژه پیش بینی شده و حجم باقیمانده از این پروژه طبق برنامه مشخص، در حال انجام است و با در نظر گرفتن تامین اعتبار و مجوزهای  لازم، تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.

مرودی ضمن تکذیب هرگونه وقفه در اجرای این پروژه، افزود: برخی اظهارنظرها ارتباطی با روند اجرایی پروژه ندارد و تنها مشکل پروژه اعتبار ریالی بود که توسط استاندار تامین شد.

فرماندار شهرستان بندرعباس ادامه داد: پروژه فوق با سرکشی های مکرر بخشدار منطقه در ایام تعطیلات نوروزی نیز فعال بوده و در حال حاضر نیز بدون هیچ وقفه‌ای در حال اجراست.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های مربوط شهرستان، خاطرنشان کرد: مناقصه پروژه منبع بتنی شهر فین نیز در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *