آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
پیش بازی ایران و کره جنوبی:

هدف چهارم یوزپلنگان؛ چشم بادمی ها

تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه خود در چهارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سه شنبه به مصاف تیم کره جنوبی می رود.

 باز خبر,تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه خود در چهارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سه شنبه به مصاف تیم کره جنوبی می رود.

پس از نتایج درخشان تیم ملی فوتبال ایران در ۳ بازی گذشته مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل تیم های قطر، چین و ازبکستان شاگردان کارلوس کی روش خود را برای دیداری حساس مقابل رقیب سنتی خود (کره جنوبی) آماده می کنند.
این تقابل درحالی برگزار می شود که ایران و کره هر دو هفت امتیازی هستند اما تیم ملی کشورمان به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه اول گروه آ و کره در رده دوم ایستاده است.
آخرین مصاف رسمی دو تیم به تاریخ ۲۸ خرداد ۹۲ در کره باز می گردد، جایی که شاگردان کی روش با پیروزی یک بر صفر صعودی حماسی را به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رقم زدند.

بازی های ایران و کره همیشه از دسته مسابقات جذاب فوتبال آسیا بوده و نتایج پر هیجانی را هم در پی داشتند، اما این مسابقه در شرایط ویژه تری برگزار می شود، هر دو تیم از ۳ بازی گذشته خود دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و با یک برد می توانند جایگاه خود را بهبود ببخشند و خیالی آسوده تر راه صعود به روسیه را ادامه دهند.

تیم ملی ایران در حال حاضر در رتبه نخست آسیا و ۳۷ جهان قرار دارد و چشم بادمی ها با یک پله صعود به جایگاه سوم آسیا و ۴۷ جهان رسیده اند.
چهارمین مسابقه یوزپلنگان برای کسب جواز حضور در روسییه، سه شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران مقابل چشم بادمی ها آغاز می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *