آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چه واکسن‌هایی علیه کرونا برای تزریق در هرمزگان وجود دارد؟

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح واکسن های کرونا موجود در استان پرداخت.

بازخبر/  دکتر عبدالجبار ذاکری در گفت و گو با ایسنا، افزود: اکنون واکسن‌های سینوفارم، بهارات، پاستوکووک، اسپایکوژن، آسترازنکا و برکت در مراکز واکسیناسیون استان تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۵۶ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۶۲۶ نفر دُز دوم و ۵۳۹ هزار و ۴۲ نفر هم دُز سوم واکسن کرونا را در هرمزگان دریافت کرده اند.

ذاکری تزریق دُز سوم واکسن کرونا را برای مقابله موثر و ایمنی سازی مقابل کرونا ضروری دانست و از مردم خواست دریافت این دُز واکسن را در اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز از اسفند ماه ۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند و جمع جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۵۳۷ نفر افزایش یافت، اضافه کرد: با بستری شدن ۹۲ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۰۴ نفر رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: اکنون ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *