آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شناسایی و دستگیری ۳۶۶ معتاد متجاهر در اجرای طرح نصر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۳۶۶ معتاد متجاهر و ولگرد به منظور پیشگیری و کاهش جرم سرقت در اجرای طرح محله محور خبر داد.

بازخبر/سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، افزود: در راستای ارتقاء امنیت و ارامش عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در استان ،طرح جمع آوری معتادین متجاهر وکارتن خواب در قالب طرح نصر به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با استفاده از تمام امکانات کلانتری ها و پاسگاه های استان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد ۳۶۶ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: معتادان جمع اوری شده  جهت غربالگری به سامان سرای شهرداری انتقال که پس از غربالگری تعدادی از انان که شرایط تجاهر داشتند  به مراکز درمانی و کمپ های ماده ۱۶ استان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اجرای مستمر طرح های محله محور و طرح نصر در استان و قاطعیت پلیس در ارجرای این طرح ها که با هدف ارتقائ امنیت و ارامش عمومی اجرای می گردد، خاطر نشان کرد: از آنجا که یکی از دلایل وقوع سرقت های خرد وجود معتادان به ویژه معتادان متجاهر و بی خانمان هستند به همین جهت جمع آوری و دستگیری این افراد در پیشگیری و کاهش جرم سرقت تاثیرات بسزایی داشته و موجب افزایش امنیت خاطر شهروندان می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *