آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان:

باید مراکز آموزشی فنی و مهارتی را در هرمزگان توسعه دهیم

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری بنده، توسعه آموزش های مهارتی در استان است و این مساله را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنیم.

بازخبر/    محمد قویدل در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هرمزگان در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به رویکردها و تلاش های در دست انجام برای توسعه زیرساخت ها در این استان، نیازمند افزایش کمی و کیفی آموزش های فنی و مهارتی هستیم.

وی ادامه داد: باید هنرستان ها و مراکز آموزشی فنی و مهارتی در هرمزگان را توسعه دهیم تا شاهد تربیت نیروهای کاربلد در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان توجه به تربیت دانش آموزان، ترویج برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه مهارت های فردی را از دیگر اولویت های کاری خود در مجموعه آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

قویدل با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و تاثیر گذارترین واحد اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: انتظارات از این مجموعه با توجه به تاثیرگذاری بالای آن بسیار زیاد است و ما باید تلاش کنیم تا این نهاد مهم و تاثیرگذار در مسیر پویایی جامعه گام بردارد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و خلاق و تحول خواه را از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: ما نیز در مجموعه آموزش و پرورش استان براساس همین اولویت گام برمی داریم.

قویدل با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه کیفیت آموزشی در سطح استان از دیگر برنامه هایم است، تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا نرخ ترک تحصیل و بازماندگان از تحصیل را کاهش دهیم و از سویی دیگر پیگیر توسعه امکانات رفاهی برای فرهنگیان و بهبود شرایط آنها هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *