آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

انقلاب اسلامی ایران تحولی بزرگ برای همه مسلمانان بوده است

خطیب نماز جمعه : ملت ایران ، ملت مقتدری است و همیشه از انقلاب اسلامی دفاع کرده است

بازخبر/  خطیب نماز جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس گفت : انقلاب اسلامی ایران  تحولی بزرگ برای همه مسلمانان بوده است و این انقلاب مردمی بوده و با حمایت و اراده مردم پیروز شد.خطیب نماز جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس گفت : انقلاب اسلامی ایران  تحولی بزرگ برای همه مسلمانان بوده است و این انقلاب مردمی بوده و با حمایت و اراده مردم پیروز شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دارای اهدافی بود از جمله استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، هر یک از این ها آرمان های بزرگی برای تحقق آن  از جامعه  باید تلاش کرد.

سید عبدالباعث قتالی امام  جمعه اهل سنت گفت :ملت ایران ، ملت مقتدری است و همیشه از انقلاب اسلامی دفاع  کرده و دفاع خواهد کرد‌ و ملت ایران از هر قوم  و مذهب خواهان  اسلام هستند  و انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ برای  مسلمانان است.

وی افزود :کمبود ها و نارسایی ها و توجه به مشکلات اقتصادی  باید در دستور کار مسئولان باشد . همه باید آگاه باشیم  که انقلاب اسلامی یک امانت است  و باید از این امانت به خوبی دفاع کنیم .

امام  جمعه اهل سنت در ادامه گفت : دشمنان خواهان موفقیت ما نیستند ، و این ما هستیم که با تلاش و کوشش و افزایش کارآمدی دشمنان را نا امید کنیم ، وحدت ، برادری ، و احترام به یکدیگر از اصول انقلاب اسلامی است و همه اقوام و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند و جا دارد مورد توجه و احترام قرار گیرند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *