آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

زمینه همکاری دو استان هرمزگان و اودسا اوکراین بررسی شد

در نشست آنلاین رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و رییس اتاق بازرگانی ادوسا اوکراین زمینه همکاری بین دو استان در راستای گسترش مراودات تجاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    بازخبر/ رمحمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در نشست آنلاین با سرگی شووالف رییس اتاق بازرگانی اودسا- اوکراین ضمن معرفی ظرفیت های بی نظیر استان هرمزگان در بخش هوایی، دریایی، ریلی و زمینی، از پتانسیل های استان هرمزگان در حوزه محصولات آبزیان و شیلات، محصولات کشاورزی و خرمای این استان و ظرفیت های صادراتی برای محصولات کشاورزی نیز سخن گفتند.

همچنین در این نشست اعزام و پذیرش هیات تجاری میان استان اودسای اوکراین و هرمزگان ایران در دستور کار جدی قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در ادامه این نشست از تعامل و همکاری سفارت ایران در اوکراین و همچنین رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در بندرعباس قدردانی کرد.

رییس اتاق بازرگانی اودسا نیز ضمن استقبال از گسترش مراودات تجاری با استان هرمزگان بیان کرد: جاذبه های گردشگری و ظرفیت های تجاری اودسا بدون شک برای تجار هرمزگان قابل توجه و جذاب خواهد بود.

سرگی شووالف افزود: از تجار هرمزگانی برای بازدید از استان اودسا دعوت می کنیم زیرا ادوسا از اهمیت بالایی در زمینه های تاریخی و گردشگری برخوردار بوده و مهم ترین بندر و بزرگترین استان کشور اوکراین در کرانه دریای سیاه محسوب می شود.

به گزارش ایسنا، لازم به ذکر است اوکراین به عنوان دومین کشور وسیع اروپا و چهل و چهارمین کشور وسیع جهان با ۶۰۳٫۷۰۰ کیلومتر وسعت و ۲٬۷۸۲ کیلومتر خط ساحلی می باشد.اوکراین پس از روسیه پهناورترین کشور اروپاست که شامل ذخایر بسیار ارزشمندی از فلزات گوناگون می باشد، به گونه ای که نیمی از ذخایرآهن و فولاد کل کشور روسیه را اوکراین تامین می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *