آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تیم‌های هلال‌احمر ۳ جوان گمشده در دریاچه سد استقلال میناب را یافتند

۳ جوان گمشده‌ توسط تیم‌های امدادی هلال‌احمر هرمزگان در محدوده دریاچه سد استقلال میناب پیدا شدند.

 بازخبرمدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ساعت ۲۴ روز ۲۷  دی، طی تماس تلفنی با ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر در  محدوده دریاچه سد استقلال میناب بلافاصله تیم‌های عملیاتی شعبه هلال‌احمر شهرستان میناب با تجهیزات کامل امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

مختار سلحشور بیان کرد: بعد از ۳ ساعت تلاش تیم‌های عملیاتی این جمعیت و عوامل شهرداری و آب منطقه‌ای، افراد مفقودی را در نزدیکی دریاچه سد استقلال پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی مورد نیاز و در سلامت کامل به منطقه امن منتقل کردند.

وی تصریح کرد: این سه نفر ساعت ۱۰ صبح برای جمع‌آوری عسل از روستای برنطین شهرستان رودان به سمت رودخانه پشت سد حرکت می‌کنند که موردحمله خرس قرار گرفته و پس از فرار در محاصره دریاچه سد استقلال میناب راه برگشت خود را گم می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هم‌وطنان در هر ساعت از شبانه‌روز در صورت بروز مشکل با شماره ۱۱۲، ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *