آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال هرمزگان مشخص شدند

مجمع عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور اعضاء مدیر کل ورزش استان هرمزگان و رئیس هیات فوتبال استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.

 باز خبر,مجمع عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور اعضاء مدیر کل ورزش استان هرمزگان و رئیس هیات فوتبال استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه  که به منظور انتخابات هیات رئیسه هیات فوتبال استان تشکیل شده گفت : با انتخابات عباس امینی زاده به عنوان رئیس جدید هیات و با تجربه مفید ایشان شاهد توسعه و شکوفایی فوتبال استان در سطح کشور باشیم .

غلامعلی دانشور در ادامه افزود : امروز باید همه چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند باید برای رشد و توسعه فوتبال استان با هیات همکاری و مشارکت کنند تا فوتبال استان به جایگاه اصلی در سطح کشور برسند .

عباس امینی رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان در ابتدا ی این جلسه از هیات سابق قدردانی کرد و گفت : عبدالمجید دبیده در طول مدت خدمت خود در هیات فوتبال زحمات زیادی برای رشد و توسعه فوتبال استان کشیدند و کار ایشان ارزشمند و قابل تقدیر است .

امینی زاده در ادامه خاطر نشان کرد : حال که انتخابات انجام شد باید همه دلسوزان به فوتبال برای رشد و ترقی فوتبال باید به میدان بیایند و من به شخصه دست همه پیشکسوتان و زحمتکشان به فوتبال را می بوسم و انتظار دارم شور و نشاط دوباره به فوتبال ببخشند.

رئیس هیات جدید فوتبال هرمزگان با اشاره به برنامه های خود برای هیات گفت : اولویت کاری ام برای تیم های پایه و مدرسه فوتبال است و توجه به فوتبال ساحلی و فوتبال ساحلی است و می توانیم در این راه به موفقیت بیشتری برسیم و در کنار آن تقویت فوتبال فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان است .

امینی زاده در ادامه افزود: از همه پیشکسوتان و کارشناسان تقاضا دارم هر ایده و فکر نو که برای پیشرفت فوتبال استان دارند هیات را یاری نمایند وبا بکارگیری نیروهای کارآمد و با تجربه بتوانیم در پیشبرد کارهای اجرایی خصوصا در برگزاری منظم مسابقات لیگ فوتبال استان و رده های مختلف سنی گام های بلندی برداریم و یکی از موفقیت هایی که برای هیات می تواند کاربرد عملی داشته باشد ارتباط بین بخشی است که بسیار مهم است و می تواند خیلی از مشکلات هیات را حل و فصل کند.

رئیس هیات فوتبال استان گفت : با توجه به مشکلات هیات ها و باشگاه ها در شهرستان ها و مرکز استان در وهله اول هیات ها و باشگاهها از امکانات شهرستانی خود استفاده کنند و حمایت استانی در مرحله بعد خواهد بود که هیات از آنها حمایت خواهد کرد.

وی از هیات های شهرستانی که در این مدت با بضاعت مالی که توانسته اند هیات های خود را اداره کنند سپاسگزاری نمود و اظهار امیدواری کرد و گقت: بعد از این هم با هم فکری و تلاش بیشتر شاهد رونق فوتبال شهرستانها باشیم.

عباس امینی زاده در ادامه به معرفی علی خواجه فینی و الیزا بصیریان به نایب رئیس و نواب رئیس بانوان و قاسم رنجبریان به عنوان دبیر پرداخت و خاطر نشان کرد : علی خواجه فینی از پتانسیل بالایی در حوزه ورزش استان و کشور برخوردار است همچنین خانم الیزا بصیریان که از تجربیات بالایی در فوتبال بانوان برخوردار است که می تواند در بخش بانوان برای فوتبال استان مفید باشند.

علی خواجه فینی نایب رئیس هیات فوتبال استان گفت : در هیات فوتبال استان از تمام افراد وطیف استفاده می شود و از نیروهای کارآمد برای پیشرفت فوتبال استان کمک و یاریس خواهیم گرفت.

الیزا بصیریان نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان گفت : با برنامه هایی که برای فوتبال بانوان دارم اولویتم بیشتر برای راه اندازی مرکز استعداد یابی فوتبال ، فوتسال خواهد بود . وی در ادامه به بیان عمبکرد خود در سال گذشته پرداخت در ادامه برای اعضای جدید هیات رئیسه رای گیری بعمل آمد. به گزارش ایسنا، در نتیجه رای گیری علی خواجه فینی با ۲۱ رای نایب رئیس آقایان ، الیزا بصیریان با ۲۲ رای نواب رئیس بانوان، علیرضا خیاط با ۱۳ رای به عنوان نماینده باشگاه ها و شریف شریفی با ۲۱ رای به عنوان نماینده هیات های فوتبال شهرستانها انتخاب شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *