آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

به دنبال اتمام پروژه های راکد سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس هستم

شهردار بندرعباس گفت: با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری به دنبال توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس هستیم.

بازخبر مهدی نوبانی صبح امروز (۲۲ دی ماه)، بیان کرد: اولویت اصلی بنده تقویت اعتماد سرمایه گذاران به مجموعه مدیریت شهری است و همکاری و مشارکت سرمایه گذاران پیشرفت و آبادانی شهر  به دنبال خواهد داشت.

نوبانی با اشاره به اینکه شهر بندرعباس، از ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل اقتصادی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ما از سرمایه گذاران انتظار داریم که در اجرای پروژه‌های کلان مشارکت داشته باشند تا شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در شهر باشیم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه اتمام پروژه های راکد سرمایه گذاری یکی از اولویت کاری شهرداری است، عنوان کرد: تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری که از گذشته راکد مانده بود مانند کمپ اسکان، پروژه آکواریوم و… را فعال کردیم چرا که معتقدیم هزینه شده و سرمایه مردم و بیت المال است.

نوبانی گفت: حدود ۶ تا ۷ طرح جدید سرمایه گذاری نیز در حال مطالعه است تا بعد از مطالعه و با اخذ مجوزهای لازم برای این پروژه ها، شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

وی با بیان اینکه از تمام نیروها و کارکنانی که در بحث بارندگی اخیر پای کار بودند و در صحنه حضور داشتند، تقدیر خواهد شد، اضافه کرد: برای رفع مشکلات و معضلات شهری در هنگام بارندگی اعتبار ویژه ای باید در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود.

نوبانی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهر با تمام ادوات و تجهیزات در هنگام بارندگی همراه مجموعه شهرداری بودند، تصریح کرد: همراهی تیم های جهادی با مجموعه شهرداری باعث شد محلات حاشیه نشین خسارت کمتری متحمل شوند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رفع مشکلات و عیوب محلات، نیازمند یک عزم و اراده جدی است و شهرداری با تمام پتانسیل و ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات و نقاط آبگیر تلاش می کند، خاطرنشان کرد: برون رفت از بحران نیاز به زمان سنجی، برنامه ریزی و مدیریت همسو  و نیروی انسانی و ماشین آلات دارد که در مجموعه شهرداری در همه حوزه ها سعی کرده ایم توانمند و همراه باشیم.

نوبانی بیان کرد: ظرفیت ورود و خروج آبهای سطحی  شهر مشخص است و قطعاً در هنگام بحران باید مدیریت به گونه ای باشد که خسارت کمتری به مردم وارد شود و تمام توان مجموعه شهرداری در راستای بسیج همه سازمانها و ارگانها برای کنترل بحران بوده است.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: پیرامون بافت فرسوده و محلات حاشیه نشین و شهرک پیامبر اعظم باید اقدامی ملی صورت پذیرد و تحولی اساسی و بنیادی در این محلات ایجاد شود که در سفر آتی رییس  جمهور به استان انشالله این مساله مطرح خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *