آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آماده‌باش خودروهای عملیاتی و آمبولانس‌ها در هرمزگان

با توجه به پیش بینی وقوع سیل احتمالی دراستان هرمزگان و لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل حوزه بهداشت کمیته بحران در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزارشد.

 بازخبر احمدی معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، برفراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم و هم چنین حضور فعال تیم های بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و تدابیر لازم در راستای آمادگی و حضور به موقع جهت خدمت رسانی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: مراکز بهداشتی ودرمانی شبانه روزی از نظر داروهای اورژانسی پیش بینی لازم را انجام دهند که کمبودی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی نباشد همچنین خودروهای عملیاتی و آمبولانس ها به حالت آماده باش و بصورت شبانه روزی در اختیار باشند.

معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم های و اکنش سریع متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و بیماریها، آمادگی کامل در زمان بحران را  از نظربیماریابی و بررسی وضعیت بهداشتی آب و  پایش سلامت آب آشامیدنی و انجام کلرسنجی برای رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: لیست مادران باردار پرخطر در روستاهای منطقه مهیا شود که درصورت وقوع سیل احتمالی خدمات رسانی سریعتر جهت کاهش آسیب به این مادران انجام گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *