آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کمبود شدید معلم در شهرستان پارسیان

کمبود شدید معلم در شهرستان پارسیان

بازخبر/   مجتبی رضاپور در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان، ضمن تاکید جهت ارتقاء زیر ساخت های آموزشی در شهرستان افزود: باید در زمینه ارتقاء زیر ساخت های آموزشی در شهرستان پارسیان اقداماتی صورت گیرد تا در آینده از به وجود آمدن معضلات و چالش های آموزشی جلوگیری کنیم.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه کمبود معلم در شهرستان باعث می شود کیفیت آموزش و تدریس نیز پایین بیاید بر لزوم توجه جدی به این امر و با توجه به دور افتاده ترین شهرستان از مرکز استان بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای شهرستان تاکید کرد.

وی ضمن یاد آوری انجام تعهدات صنایع انرژی بر  و مصوبه شورای آموزش پرورش شهرستان در خصوص ایجاد مدرسه علوم و فنون دریایی در شهرستان صحبت هایی ایراد کرد و خواستار تحقق این مصوبه و به نتیجه رسیدن آن شد.

رضاپور در پایان از حضور فعال خیرین و مردم بافرهنگ و مطالبه گر  شهرستان و همچنین مجموعه آموزش پرورش که با همکاری و تعامل درون شهرستانی و در کنار مجموعه فرمانداری بودن توانستیم شهرستان را به سرآمد و الگویی برای  دیگر شهرستان ها در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی باشیم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه دیگر اعضای شورای آموزش پرورش شهرستان پارسیان به بیان دیدگاهها و مشکلات و مسائل مطرح در سطح شهرستان پارسیان پرداختند که مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان نیز جهت رفع این مسائل و مشکلات قول مساعدت و همکاری دادند و در پایان از دغدغه مندی و توجه ویژه فرماندار پارسیان نسبت به امر آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت که همیشه برای رفع مشکلات در این حوزه پای کار هستند تقدیر و تشکر کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *