آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تبدیل شدن بندرلنگه به یکی از قطب‌های صادرات کانتینرهای یخچالی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از جهش پنج برابری تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی و کسب جایگاه نخست در بین بنادر کشور خبر داد.

بازخبر/   قاسم عسکری نسب صبح امروز (۱۸ آذرماه) در تشریح عملکرد تخلیه و بارگیری کانتینر های یخچالی در بندر لنگه از ابتدای سال جاری تا نیمه آذر ماه اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۵۲ هزار و ۷۵۶ TEU کانتینر یخچالی تخلیه و بارگیری شده که در این بخش جهش پنج برابری محقق شده است.

وی با اشاره به افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری و صادرات کالاهای یخچالی با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها و ویروس کرونا، حجم صادرات کانتینر یخچالی از طریق بندر لنگه در مدت یاد شده را ۲۶ هزار و ۳۷۸ TEU کانتینر عنوان کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در بخش صادرات نیز ۱۹۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با نظارت بر هفت بندر تجاری و مسافری کانون مهمی برای تبادلات تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان قلمداد می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *