آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

علت تلف شدن حیوانات حیات وحش در بشاگرد مشخص شد

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست هرمزگان گفت: حیوانات تلف شده بیشتر در مناطق کوهستانی بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد مشاهده شده است.

بازخبر/  میثم قاسمی صبح امروز (۱۸ آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ۴ روز گذشته ۳۵ راس قوچ و میش وحشی در مناطق کوهستانی بشاگرد تلف شد، افزود:  حیوانات تلف شده بیشتر در مناطق کوهستانی بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه بیماری در حیات وحش به راحتی کنترل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای کنترل بیماری در حیات وحش آبشخورهای حیوانات را پاکسازی کرده ایم.

مدیر کل دامپزشکی هرمزگان علت تلف شدن حیوانات حیات وحش را آبله گوسفندی دانست و عنوان کرد: این بیماری از حیوانات اهلی به حیات وحش وارد نشده و تاکنون هیچ گونه تلفاتی در دام‌های اهلی گزارش نشده است.

محمد جانباز افزود: برای کنترل این بیماری واکسیناسیون دام در ۱۰ روستا در دستور کار قرار دارد که پس از تامین واکسن مورد نیاز کار واکسیناسیون دام‌های اهلی آغاز می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *