آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پارک‌های جزیره هرمز برای اسکان مسافران تجهیز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: مصوبات سفر کمیسیون امور فرهنگی مجلس و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به جزیره هرمز پیگیری شد.

بازخبرسهراب بناوند در گفت و گو با ایسنا، افزود: بعدازظهر روز گذشته نشستی با حضور امام‌جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی جزیره هرمز و معاون صنایع‌دستی اداره کل برای پیگیری مصوبات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات  سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جزیره هرمز  برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این اداره کل راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی است، عنوان کرد: به همین منظور عملیات اجرایی بازارچه صنایع‌دستی هرمز به‌زودی آغاز می‌شود.

او بابیان اینکه گردشگری هدفمند در جزیره هرمز باید فرهنگ‌سازی شود، اظهار کرد: با همکاری شهرداری جزیره هرمز پارک‌های جزیره تجهیز می‌شود تا مسافران به‌جای اسکان در سواحل و کوه‌ها در این پارکها اسکان یابند.

بناوند ادامه داد: تجهیز پارک‌ها توسط شهرداری علاوه بر حفظ شئونات و شعائر اسلامی، در راستای محیط‌زیست و حیات‌وحش جزیره هرمز انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تصریح کرد: ساماندهی سه‌چرخه‌های مسافربر، برپایی فرش خاکی در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، ساماندهی ایستگاه‌های گردشگری هرمز و مشکل برق مجموعه آرین از دیگر مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط با این اداره کل بود که در این نشست بررسی شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *