آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

۳۰۰ تبلت سازمان ملل به دانش آموزان هرمزگانی رسید

سازمان ملل ۳۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در هرمزگان اهدا کرد.

بازخبر/   مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز (۲۵ آبان ماه) با اشاره به اینکه با اعلام این خبر افزود: در برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) برای حمایت از خانواده ها و کسب و کارهایی که در اثر پاندمی کرونا آسیب دیده بودند پروژه ای تعریف شد که بخشی از این پروژه به حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از پاندمی اختصاص داشت و برای اجرای آن افرادی از طریق دستگاه های دولتی و با مطالعه و نیازسنجی شناسایی و انتخاب شدند و بخش دوم نیز پروژه حمایت از خانواده هایی بود که بضاعت مالی کمتری دارند و از این پاندمی آسیب دیده اند.

ایرج بیت اللهی ادامه داد: این خانواده ها بر اساس شاخص هایی که از سازمانهای مرتبط با حمایت از این خانواده ها و دانش آموزان بررسی میدانی در فاز نیازسنجی به دست آمده بود شناسایی شدند و بر اساس لیست تهیه شده با هماهنگی اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش دانش آموزان واجد شرایط انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ۱۷۱ تبلت به دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان رودان و ۱۲۲ دستگاه هم به شهر بندرعباس و منطقه فین اختصاص داده شد، گفت: هزینه خرید این تبلت ها توسط دولت ژاپن تامین شده است.

بیت اللهی یادآور شد: همکار ملی این طرح وزارت جهاد کشاورزی است که ناظر این پروژه است و مسئول اجرایی آن نیز درهرمزگان انجمن بوم پژوهان می باشد.

وی در پایان رسالت اصلی آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت و توجه به پوشش فراگیر تحصیلی عنوان کرد و بیان داشت: با وجود شرایط ناشی از همه گیری بیماری کرونا و پیامدهای آن که موجب تغییر در شیوه های آموزشی شد، آموزش و پرورش هرمزگان همه ظرفیت های خود را به کار گرفت تا هیچ دانش آموزی از امر مهم تحصیل باز نماند و خوشبختانه در سایه مشارکت همه مجموعه ها، این مهم در سراسر استان محقق شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *