آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

در رزرو محل اقامت خود در کیش مراقب کلاهبرداران باشید!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به گردشگران هشدار داد: در رزرو محل اقامت خود به صورت اینترنتی مراقب کلاهبرداران باشید.

بازخبر/   سرهنگ “محمدرضا رضایی” صبح امروز (۲۲ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلاهبرداران اینترنتی در کمین مسافرانی که قصد رزرو محل اقامت خود را دارند نشسته اند.

وی ادامه اداد: متاسفانه در کیش هم مانند بسیاری از شهرهای مسافر خیز، گردشگران به پلیس فتا مراجعه و شکایت داشتند که نسبت به رزرو هتل, سوئیت  و … از طریق اینترنت اقدام ولی زمانی که بعد از طی مسافت چند کیلومتری مراجعه نموده اند خبری از محل اقامت و رزرو نیست و تازه متوجه می شوند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرهنگ رضایی افزود: با توجه به اینکه کلاهبرداران مبالغی را از گردشگران در این رابطه دریافت کرده و پس از مراجعه، هم پول خود را از دست داده اند و هم بابت عدم اسکان برابر برنامه، علاوه بر خسارت مادی از جنبه روحی و روانی نیز آسیب می بینند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: گردشگران در صورتی که قصد سفر به کیش یا هر شهر دیگری را با رزرو اینترنتی محل اقامت دارند حتما این اقدام را از طریق مبادی معتبر انجام دهند و از طریق شبکه های اجتماعی که به بستری برای کلاهبرداران در این حوزه تبدیل شده است اجتناب نمایند.

رئیس پلیس فتا کیش خاطرنشان کرد: کیشوندان می توانند با شماره تلفن های ۲۱۸۳۶۶۷۵  و ۲۱۸۳۶۶۷۴  و همچنین از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  به صورت برخط از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *