آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مراکز علمی کاربردی هرمزگان بازگشایی شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراسم بازگشایی کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان به صورت نمادین در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس برگزار شد.

 بازخبر/ دکتر مهدی میرزاده کوهشاهی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان همزمان با سایر دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور به‌ صورت حضوری آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه  ۷۰ درصد کد رشته‌های مراکز علمی کاربردی، عملی و تنها ۳۰ درصد آنها تئوری است و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری امری ضروری است، اظهارکرد: عمده رشته‌های مراکز علمی کاربردی مهارتی بوده و حضور دانشجویان در کلاس‌ها و کارگاه‌ها ضروری است به دنبال مصوبه‌ی ستاد استانی کرونا، از ۱۵ آبان ماه کلاس‌های عملی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اخذ کارت واکسیناسیون از دانشجویان برگزار خواهد شد.

میرزاده کوهشاهی افزود: طبق دستور العمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، موارد مرتبط به فعالیت دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه های علمی کاربردی به این دلیل که فاقد خوابگاه، سلف سرویس و سرویس رفت و امد هستند و تعداد دانشجویان کلاس های آنها غالبا زیر ۲۰ نفر است، حضوری شده اند.

وی در پایان گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یکی از مراکز موفق در ارزیابی‌های کشوری بوده است و عملکرد این مرکز در حوزه‌های مختلف آموزشی، دانشجویی و فرهنگی قابل قبول است و امیدواریم در برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به کارگیری مصوبات ستاد کرونا موفق عمل شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *