آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اولین حضور بانوان هرمزگانی در رقابت های گلف قهرمانی کشور

رئیس هیات گلف هرمزگان از حضور اولین تیم بانوان هرمزگانی در رقابت های قهرمانی گلف کشور خبر داد.

  بازخبربیژن شبانکاره در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی گلف کشور در رده سنی بزرگسالان ۸ آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود، اظهار کرد: نکته ای که این رقابت ها را با سایر مسابقه ها متمایز می کند، اولین حضور بانوان هرمزگانی در رشته گلف و در رده سنی بزرگسالان است.

رئیس هیات گلف هرمزگان با اشاره به اینکه این تیم با حضور دو بازیکن و یک سرپرست در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، اضافه کرد:  اعضای تیم خانم فرشته براهیمی و سمیرا خوارزمی هستند و سرپرستی تیم را نیز خانم ریحانه طبیب زاده بر عهده دارد.

وی در خصوص امکانات هیات گلف هرمزگان، اظهار کرد: از لحاظ امکانات در پایین ترین سطح نسبت به سایر استان ها قرار داریم و این امر به دلیل نداشتن زیر ساخت کافی در استان است.

شبانکاره ادامه داد: گلف در هرمزگان کمتر از ۳ سال تاسیس شده است و در این مدت فعالیت های زیادی از جمله ساخت زمین های مینی گلف در نقاط مختلف استان و راه اندازی هیات های شهرستانی و تربیت مربی و تشکیل تیم ها و مسابقات مختلف انجام گرفته است.

رئیس هیات گلف هرمزگان اضافه کرد: پیرو درخواست های مکرر هیات جهت تکمیل ساخت زمین رنج گلف مجموعه خلیج فارس در آخرین دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم آقای امیاری قول مساعد داد که نسبت به تکمیل این مجموعه حمایت های بیشتری صورت گیرد.

شبانکاره در پایان بیان کرد: تیم های گلف به دلیل نداشتن امکانات کافی در سواحل شهرستان بندرعباس و پارک های سطح شهر اقدام به تمرین کرده اند.

به گزارش ایسنا، پیش از این تیم نونهالان در بخش بانوان در رقابت های استعدادهای برتر کشور شرکت کرد که با توجه به اولین حضور در آن رقابت ها با اختلاف اندک نسبت به سایر استان ها در جایگاه برتر قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *