آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
پس از برخورد نامناسب یک مدیر با ارباب رجوع؛

استاندار هرمزگان: انتظار دارم قبل از برخورد اداری، استعفا کنید

ایسنا/هرمزگان یک خواهر شهید با ارسال پیامی به شماره تلفن استاندار هرمزگان، از رفتار نامناسب یکی از مدیران استان به شدت گلایه کرد.

  بازخبر/ در متن پیام این خواهر شهید به استاندار هرمزگان آمده است:

“بنده خواهر شهید نیروی آموزش و پرورش استان مشغول در شهرستان بشاگرد هستم وباتوجه به مشکلاتی که داشتم درخواست انتقالی از شهرستان بشاگرد به شهرستان رودان محل کار و زندگی همسرم را داشتم آموزش و پرورش بشاگرد با درخواست انتقالی اینجانب موافقت کرد اما متاسفانه اداره کل اموزش و پرورش با انتقالی اینجانب مخالفت کرده بنده برای درخواست همکاری بعد از گفتگوی معاونت سیاسی و امنیتی حضرتعالی با ………… برای مساعدت در این زمینه، حضوری خدمت اقای …………. رسیدم و از ایشان درخواست مساعدت داشتم که متاسفانه به بدترین شکل ممکن و با عصبانیت تمام و تندخویی جواب مرا دادند هرچند که بنده ایشان را دعوت به آرامش کردم باز با همان لحن با من برخورد کردند که من ناچار شدم بدون کوچکترین واکنشی دفتر ایشان را ترک کنم.

چرا یک مقام مسئول  این چنین رفتاری با مراجعه کننده داشته باشد، چه قانون و مقرراتی به اقای ………….. اجازه بی احترامی به مراجعه کننده را داده که با لحن تند می گوید من مطابق قوانین ومقررات باشما صحبت می‌کنم. آقای ………… اگر امروز  پشت این میز نشسته است، از برکات خون همین شهیدان امثال برادر من است و جالب تر اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داشتیم، خوب تکریم خانواده شهدا را به جا آوردند.

لذا از شما استاندار بزرگوار که مقام عالی دولت هستید خواهشمندم و استدعا دارم تذکرات لازم را به ایشان بدهید که در برخورد با ارباب رجوع چنین رفتار ناپسندی نداشته باشند که به دور از یک مسول و یک فرهنگی است و آقای ………….. خوب می داند که هیچ پست و مقامی ماندنی نیست.”

در پی این رفتار و برخورد نامناسب، تند و با عصبانیت یکی از مدیران در یکی از ادارات در پاسخگویی به درخواست یک ارباب رجوع که از خانواده معظم شهدا بوده اند و اطلاع یافتن استاندار هرمزگان از این مسئله، فریدون همتی ضمن دستور فوری به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برای رسیدگی و رفع مشکل این ارباب رجوع و خانواده معظم شهید، بر لزوم برخورد قانونی با این مدیر تاکید کرد.

استاندار هرمزگان پس از آن در پیامکی خطاب به این مدیر که با عصبانیت و تندی با یک ارباب رجوع و خانواده معظم شهید رفتار کرد، نوشت:

“یکی از خصوصیات مهم و اولیه برای یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تکریم ارباب رجوع است که بالاتر از آن را برای خانواده معظم شهدا باید در نظر داشت. این میزهای من و شما حاصل خون شهدای این خانواده هاست. متاسفم برای دریافت این رفتار با احدی از خانواده معظم شهدا، کاری که انجام ندادیم، آیا باید با عصبانیت با آنها رفتار کنیم؟! انتظار هست قبل از برخورد اصلی اداری، خودتان استعفا کنید و میز خدمت را به اهلش واگذار کنید.”

استاندار هرمزگان سپس با ارسال پیامکی، از آن ارباب رجوع و خانواده معظم شهید، دلجویی و عذرخواهی کرد.همتی همچنین خطاب به تمامی مدیران دستگاه ها تاکید کرد: در تکریم ارباب رجوع دقت لازم را داشته و جانب احترام را نگه داشته و نسبت به مردم به خصوص خانواده معظم شهدا، رعایت اخلاق و رفتار مناسب را داشته باشید و چنانچه مدیران رفتار خارج از شان داشته باشند با آنها برخورد جدی می شود.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *