آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آماده باش وضعیت قرمز دریایی و هشدار نارنجی در قشم

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: براساس گزارش اداره هواشناسی و با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی، به ستاد مدیریت بحران آماده باش قرمز دریایی و سطح نارنجی جوی داده شد.

بازخبر/   علیرضا نصری صبح امروز (۱۰ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آماده باش براساس دستور استاندار هرمزگان برای مقابله احتمالی با وضعیت قرمز دریایی و هشدار سطح نارنجی جوی و تقویت طوفان حاره‌ای دریای عرب طی روزهای آینده انجام شده است.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش اداره هواشناسی ناپایداری وضعیت جوی و دریایی قابل ملاحظه، تندبادهای شدید لحظه ای، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و افزایش ارتفاع موج بین ۳ تا ۴ متر در مناطق ساحلی و فراساحلی از نتایج این تغییرات جوی اعلام شده است.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، عنوان کرد: بخش های مختلف ستاد  اعم از بخشداری و دهیاری ها،  شهرداری‌ها، بسیج،  هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و  مدیریت برق برای امدادرسانی با اطمینان از در دسترس بودن منابع، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز بویژه در نقاط مسیر بحران در آماده باش کامل باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان قشم با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده، به ویژه بین تعاونی های صیادی، تصریح کرد: تا بازگشت شرایط عادی، هیچ یک از مسوولان ادارات مرتبط با ستاد بحران شهرستان و کارکنان‌شان حق استفاده از ماموریت و یا مرخصی را ندارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *