آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

باید هرمزگان عناوین و موفقیت های شایسته تری در ورزش کشور کسب کند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: هیات‌های ورزشی استان می‌بایست تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا در سال جاری نیز عناوین و موفقیت‌های بهتر و شایسته‌تری را بدست آورند.

بازخبر/ ایسنا/هرمزگان –  به مناسبت سومین دوره استعداد های برتر ورزشی کشور،جلسه هم اندیشی روسای هیات‌های ورزشی هرمزگان باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در نشست هم اندیشی روسای هیات‌های ورزشی استان با اشاره به در پیش بودن سومین دوره  المپیاد استعدادهای برتر اظهار کرد: روسای هیات‌ها باید از هم اکنون فعالیت‌ها، برنامه ریزی‌ها و استعدادیابی‌های خود را در جهت حضور چشمگیر در المپیاد انجام دهند تا شاهدموفقیت‌ های بیش از پیش ورزشکاران استان در این عرصه باشیم.

محمودرضا امیاری افزود: در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کرونا درگیر بوده و از طرفی نیز با محدودیت‌هایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی مواجه هستیم، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران هرمزگان در سطح کشور و جهانی هستیم.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان خطاب به روسای هیات‌های ورزشی تصریح کرد: باید با همدلی و وحدت کامل در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبت و اصولی برداشت و در همین زمینه المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه  را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: هیات‌های ورزشی باید برنامه ریزی های لازم را در خصوص برنامه های مختلف مربوطه خود داشته باشند و اداره کل وظیفه نظارت بر برنامه‌های هیئت‌های ورزشی را نیز دارد.

امیاری با تاکید بر لزوم حمایت و پرورش استعدادهای ورزشی رشته های مختلف ورزشی، استعدادیابی را موتور محرک و تولید ورزش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است که استعدادهای مختلف ورزشی را مورد حمایت قراردهیم، اضافه کرد: هیات های ورزشی هر ایده و پیشنهاد اثرگذاری درحوزه ورزش داشته باشند را پذیرا هستیم و قطعا حمایت لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیئت های ورزشی استان می بایست تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا در سال جاری نیز عناوین و موفقیت های بهتر و شایسته تری را بدست آورند.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۲ هیات ورزشی استان در این جلسه حضور داشتند که ستاد سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی را تشکیل می دهند و همچنین نشست هم اندیشی ۲۳ هیات ورزشی دیگر درروز یکشنبه ۱۱ مهرماه جاری برگزار می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *