آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نفرات برتر دومین پویش عکس محرم در هرمزگان مشخص شدند

ایسنا/هرمزگان کودکان و نوجوانان هرمزگانی با ۲۲۶ اثر در دومین پویش عکس محرم در خانه شرکت و با ثبت آثارشان عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا ابراز کردند.

بازخبر/  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، افزود: در راستای کیفیت‌بخشی به نشست‌های تخصصی انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان و در ادامه نشست بیست و دوم با موضوع عکاسی آیینی با حضور حبیب نجفی دهکردی دومین پویش پنجشنبه‌های عکس با عنوان «محرم در خانه» برگزار شد.

پروین پشتکوهی با اشاره به اینکه اعضا ۷ تا ۱۷ سال و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ سال کانون پرورش فکری می‌توانستند در این پویش عکاسی شرکت کنند، تصریح کرد:  این پویش برای دومین سال متوالی و در قالب پنج‌شنبه‌های عکس و با هدف تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون و به تصویر کشیدن زیبایی‌ها قیام حسینی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۳ نفر از اعضا با ۲۲۶ اثر در دومین پویش عکس محرم در خانه شرکت و با ثبت آثارشان عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا ابراز کردند، اضافه کرد: پس از بررسی آثار رسیده  ۴ اثر از سوی هیات داوران این پویش متشکل از سارا پاکدامن کارشناس هنری، فاطمه غفاری سروستانی نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان و راضیه سلیمانی پور همیار انجمن عکاسان نوجوان برگزیده شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *