آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس:

هفته جاری تکلیف تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس را مشخص می کنیم

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس گفت: طی امروز و فردا جلسات نهایی برگزار و در هفته جاری تصمیم نهایی در خصوص تعیین تکلیف تیم های بسکتبال و فوتبال شهرداری بندرعباس گرفته شود.

 بازخبر / تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حال حاضر در لیگ دسته دوم کشور و تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در لیگ برتر حضور دارند و اکنون با فعالیت دور جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس و همچنین پیشنهاد یکی از مجموعه های صنعتی هرمزگان به این مجموعه جهت انتقال امتیاز تیم های فوتبال و بسکتبال آن هم بدون پرداخت پول و همچنین عدم تسویه بدهی های به جای مانده، چالشی بزرگ مقابل پارلمان شهری بندرعباس قرار گرفته و همین موضوع و آینده و چگونگی فعالیت این دو تیم سبب نگرانی جامعه ورزش استان هرمزگان شده است.

حسن سالاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آینده تیمداری شهرداری بندرعباس در رشته های فوتبال و بسکتبال، افزود: سه شنبه هفته گذشته هیئت رئیسه کمیسیون های شورای شهر بندرعباس مشخص و بالافاصله جلسات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را از چهارشنبه آغاز کردیم که در نخستین دستور کار جلسه نامه ارسالی شهرداری بندرعباس مبنی بر مشخص شدن آینده تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس بود.

وی با بیان اینکه چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در دو نوبت صبح و عصر جلساتی پیسوته با متولیان، مدیران و کارشناسان ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسات علاوه بر گزارش گیری از وضعیت این تیم ها راهکارها و برنامه های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

سالاری با اشاره به اینکه تمامی مراحل قانونی و حقوقی در حال بررسی است، اظهار کرد: بیان کردن نتیجه قطعی در خصوص آینده این تیم های ورزشی در حال حاضر امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم طی امروز و فردا جلسات نهایی برگزار و در هفته جاری تصمیم نهایی در خصوص تعیین تکلیف تیم های بسکتبال و فوتبال شهرداری بندرعباس گرفته شود زیرا برای تیم بسکتبال کمتر از یک هفته و برای تیم فوتبال کمتر از یکماه فرصت تصمیم گیری است و باید در این مدت این دو تیم برای حضوری پر قدرت در مسابقات مهیا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه امیدواریم نتیجه ای که گرفته و اعلام می شود به سود ورزش استان هرمزگان باشد، اضافه کرد: در این خصوص دو موضوع هزینه های تیمداری و دیگری نتیجه و خروجی مطلوب مورد نقد و ارزیابی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه تمامی اعضای کمیسیون رسیدن به قله و کسب افتخار برای استان هرمزگان است، عنوان کرد: باید با ایجاد یک ساختار درست و اصولی و برنامه ریزی صحیح شرایط را برای رسیدن به موفقیت ایجاد کنیم و شهرداری بندرعباس نماینده شایسته ای برای ورزش استان هرمزگان باشد.

سالاری با بیان اینکه ۱۵ است برای تیم فوتبال و چهار سالی است برای تیم بسکتبال هزینه صورت گرفته تا به جایگاه کنونی برسیم، افزود: نگاه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نگاه حمایتی و ارتقای ورزش استان هرمزگان است.

به گزارش ایسنا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس را “حسن سالاری، احمد کناری نژاد، حجت الاسلام احمد عامری، اسماعیل رئیسی حسن‌لنگی، اسماعیل بواشه” تشکیل می دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *