آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ساعت کار ادارات هرمزگان تغییر کرد/پنجشنبه ها دیگر تعطیل نیست

ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کار اداری دستگاه های اجرایی، بانک ها، بیمه ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: پیش از این و برای صرفه جویی در مصرف برق براساس ابلاغ وزارت کشور، ساعت کار اداری در استان از ۷ تا ۱۲ بود که این بازه زمانی از سوم شهریور ماه به ۷ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا می کند.

بازخبر/   نازنین شیبانی تذرجی ظهر امروز (سوم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر این اساس ساعت کار اداری دستگاه های اجرایی، بانک ها، بیمه ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در استان هرمزگان، از تاریخ سوم شهریور، در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۳۰ اعلام می شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تمدید نشدن طرح تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه از سوی هیأت دولت، از این پس روزهای پنجشنبه تعطیل نیست و ادارات در این روز فعال هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مناطق قرمز شیوع کرونا، در مورد حضور کارکنان ادارات همچنان اجرایی می‌شوند و دورکاری کارکنان در هرمزگان ادامه دارد، افزود: با توجه به ادامه شرایط قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان و به منظور حفظ و صیانت از سلامتی کارکنان ادارات، تمامی محدودیت‌ها از جمله دورکاری کارمندان همچون گذشته به قوت خود باقی است و در وضعیت قرمز، دو سوم کارکنان باید دورکار باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

1 نظر برای “ساعت کار ادارات هرمزگان تغییر کرد/پنجشنبه ها دیگر تعطیل نیست”

  1. ناشناس گفت:

    واقعا متاسفم که یک خبر بدون درایت باید اینقدر رسانه ای شود جناب مسئول آیا باتعطیلی یک روز پنج شنبه یا باز بودن آن چه تاثیری بر روند کاری داود غیر ازاینکه کارمندای دولت رو دراین زمان کرونا که همگی الشرایط نامناسب روحی برخوردارن خسته تر میکنید هیچ نتیجه دیگه نمیگیرید .خدا به ما مردم این استان صبر بده

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *