آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

سرم تنها در داروخانه بیمارستان‌ها توزیع می‌شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۶۲ نفر رسید.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (دوم شهریورماه) با بیان اینکه با بستری شدن ۲۲۳ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۱۰۱ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی اضافه کرد: داروهای موردنیاز بیماران مبتلا به کرونا در ۲۱ داروخانه استان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد و داروهای سطح یک کرونا که طبق شیوه نامه‌های درمانی تجویز می‌شوند، علاوه بر مراکز غربالگری کووید در همه داروخانه‌های استان هم موجود هستند.

نوروزیان در پاسخ به سوالی در خصوص کمبود سرم در استان هرمزگان عنوان کرد: بر اساس سیاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اکنون و تا رفع نهایی کمبود، سرم تنها در داروخانه بیمارستان‌های استان توزیع می‌شود و از این هفته هم در داروخانه‌های مراکز بهداشتی توزیع می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *