آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

از کاهش موارد مثبت و بستری تا رشد ۵.۵ درصدی قربانیان کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شمار جانباختگان در این مدت ۵.۵ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: با رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم، موارد مثبت و بستری کرونا در همه شهرستان‌های استان بجز ۵ شهرستان روند کاهشی دارد

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت به نسبت هفته قبل، آمار کرونا در هرمزگان کاهشی نسبی داشت، افزود: در این مدت به رغم افزایش ۴ درصدی غربالگری بیماران در استان، خوشبختانه ۷.۵ درصد از شمار مبتلایان به کرونا و ۱۷ درصد از شمار بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) کاسته شده است.

وی با اشاره به اینکه شمار جانباختگان در این مدت ۵.۵ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: با رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم، موارد مثبت و بستری کرونا در همه شهرستان‌های استان بجز ۵ شهرستان روند کاهشی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز امیدواری کرد با رعایت خوب مردم و همچنین افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در استان، این روند کاهشی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در هرمزگان افزوده شدند و شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۱۵ نفر رسید، اضافه کرد: با بستری شدن ۲۰۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

نوروزیان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *