آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد

بندرعباس، بندرخمیر و قشم در صدر ثبت قربانیان کرونا در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار افراد مبتلا به کرونا در هرمزگان نسبت به هفته قبل از آن ۵ درصد افزایش و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) هم ۳ درصد افزایش یافت.

بازخبر/   دکتر حسین فرشیدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ۲۴ساعت گذشته با جان باختن ۱۲نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۹۰۰نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۲۶۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۳۱۴ نفر رسید، اظهار کرد: اکنون ۱۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۴۰ نفر از آنها وخیم است.

وی ادامه داد: هفته گذشته شمار افراد مبتلا به کرونا در استان نسبت به هفته قبل از آن ۵ درصد افزایش و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) هم ۳ درصد افزایش یافت.

فرشیدی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین موارد بروز بیماری کرونا به نسبت جمعیت به ترتیب در کیش، پارسیان، بندرعباس، حاجی آباد و بندرلنگه و بیشترین درصد مرگ و میر به نسبت جمعیت نیز در بندرعباس، بندرخمیر، قشم، بندرلنگه و رودان ثبت شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *