آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون استاندار هرمزگان:

کارکنان واکسینه شده نیز مشمول دورکاری خواهند بود/با مدیران متخلف برخورد می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سراسر استان هرمزگان، همه ادارات ملزم هستند، طرح دورکاری دو سوم کارکنان را اجرایی کنند.

بازخبر/نازنین شیبانی تذرجی صبح امروز (چهارم مردادماه) در نشست استانی مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مدیران ادارات در سراسر استان هرمزگان، موظف به اجرای دور کاری دوسوم از نیروها و فعالیت تنها با حضور یک سوم از نیروها در اداره متبوع خود هستند.

وی ادامه داد: تخطی از این مصوبه، موجب معرفی مدیران و کارکنان متخلف به هیأت‌های  رسیدگی به تخلفات کارکنان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی کارکنان واکسینه شده در هر دو نوبت علیه بیماری کووید ۱۹ نیز مشمول دورکاری هستند،  خاطرنشان کرد: کارمندان در صورت ممانعت مدیران از دورکاری آنان میتوانند با شماره گیری کد دستوری *۶۶۵۵*۳۱۲۲# و یا تماس با تلفن گویای ۳۱۲۲ موضوع را به بازرسی استانداری گزارش دهند تا به تخلف رسیدگی شود.

شیبانی تصریح کرد: دستگاه‌های عملیاتی و خدمات ضروری نیز باید با حضور ۵۰ درصد از نیروهای خود خدمات رسانی کنند.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه های اجرایی برای اینکه مردم در انجام خدمات خود در شرایط دورکاری دچار مشکل نشوند، راه های ارائه خدمات الکترونیکی، تلفنی و اینترنتی خود را اطلاع رسانی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *