آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس هواشناسی استان هرمزگان:

احتمال رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات استان احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

بازخبر/  مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات استان بویژه در ارتفاعات شمال و شرق، رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت دریا امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه هرمز با افزایش بادهای جنوب غربی و روز شنبه با بادهای جنوب شرقی دریا در تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: به شناورهای سبک و صیادی توصیه کرد برای تردد ایمن احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند.

سی سی پور با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی از امروز تا اوایل هفته آینده افزایش تدریجی دما در غالب نقاط پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی وضعیت دریا (بویژه در تنگه هرمز و دریای عمان) نسبتا مواج پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود در بنادر استان تمهیدات لاز م صورت پذیرد و از تردد شناورهای سبک اجتناب شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *