آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

۶۰ ساله‌های هرمزگانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه درصد بالایی از سالمندان شهرستان‌های بشاگرد و جاسک واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: افراد بالای ۶۰ سال تا پنجشنبه مهلت دارند در سایت نوبت دهی برای دریافت واکسن کرونا نام نویسی کنند.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: افراد بالای ۶۰ سال تا پنجشنبه مهلت دارند در سایت نوبت دهی برای دریافت واکسن کرونا نام نویسی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص هرمزگان و با دریافت سهمیه جدید، واکسیناسیون با سرعت بیشتری در همه شهرستان های استان صورت می‌گیرد و درصد بالایی از سالمندان شهرستان‌های بشاگرد و جاسک  واکسن دریافت کرده اند.

نوروزیان با اشاره به اینکه ۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۴۷۱ نفر رسید، اظهار کرد: ۲۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۷۲۶ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از مجموع بستری ها، ۹۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *