آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان در حال انتشار است/شیوع ویروس کرونای دلتا محتمل

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: ۴ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۹۸ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه اکنون استان هرمزگان در حال سپری کردن شرایط بحرانی است، تصریح کرد: ویروس کرونای آلفای انگلیسی در هرمزگان در حال انتشار است و خطر شیوع ویروس کرونای دلتا (هندی) نیز محتمل است.

نوروزیان دوری از تجمعات، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و حفظ قرنطینه توسط بیماران را از راه‌های جلوگیری از شیوع کرونا دانست و عنوان کرد: پرهیز از شرکت در تجمعات همچون عروسی و عزا بسیار مهم است؛ متأسفانه هفته گذشته یک خانم ۲۲ ساله باردار به علت شرکت در مراسم عروسی و ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *