آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

از طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست چه می دانید؟

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از اجرائی شدن طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست از شب گذشته(هشتم تیرماه) بصورت آزمایشی در سطح استان و از شنبه به صورت رسمی خبر داد.

بازخبر/  خلیل قاسمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: طرح توزیع مرغ با استفاده از زیرساخت پست از شب گذشته(هشتم تیرماه) در هرمزگان با همکاری دستگاه های متولی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط حساس باید محکم و با اقتدار با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی بر تولید و توزیع گوشت مرغ نظارت کنیم تا مردم با کمبودی مواجه نشوند، اظهار کرد: نظارت بر تولید و توزیع مرغ یک‌ مسیر و یک روند است که باید تمامی آن را به درستی دنبال کنیم و هیچ بخشی بدون نظارت نماند.

قاسمی با بیان اینکه در اینصورت در سریعترین زمان ممکن به نتیجه خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: هدف ما حمایت از تولید و تولیدکننده است و نظارت های سازمان در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان و برخورد با افرادی است که ممکن است با تخلف احتمالی کارشکنی و فرصت طلبی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: محموله هایی که از کشتارگاه به مقصد خرده فروشی و عمده فروشی و قطعه بندی‌ها و رستوران ها صادر می شود باید با زیرساخت پست بارکد نصب کنند و این بارکد در مقصد بازخوانی و توسط تحویل گیرنده دریافت شود.

وی اضافه کرد: این تایید به صورت سیستمی از شرکت پست به سامانه جامع تجارت وزارت صمت انتقال می یابد و به این ترتیب می‌توانیم حلقه نهایی پس از کشتارگاه را رصد کنیم و تحویل دهنده و تحویل گیرنده را در سامانه مستندسازی کنیم.

قاسمی تصریح کرد: در این طرح از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری از جمله سامانه جامع تجارت و زیرساخت شرکت ملی پست برای مرسولات پستی استفاده می کنیم و زیرساخت جدیدی به آن ایجاد نمی شود.

وی با بیان اینکه تمامی کشتارگاه‌های استان هرمزگان موظفند میزان کشتار را در سامانه صمت درج کنند، عنوان کرد: بر این اساس کشتار و فروش، باید هم کلیه سطح ها اعم از عمده فروشی تا خرده فروشی در سامانه جامع تجارت ثبت نام شده باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *