آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کاهش موارد بستری و فوتی کرونا در هرمزگان/موارد سرپایی همچنان در حال افزایش

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: براساس آخرین شاخص‌های وزارت بهداشت شهرستان‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، بندرخمیر، رودان، قشم، میناب و کیش و هرمز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

بازخبر/   دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: یک بیمار ۷۳ ساله مینابی بر اثر کرونا جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۱۸نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۷۴ نفر در بیمارستانهای استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۱ نفر از آنها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۹ درصد در موارد غربالگری و تست کرونا افزایش داشتیم، خاطرنشان کرد: در این مدت ۷ درصد در موارد مثبت تست، ۷ درصد در فوت قطعی ناشی از کرونا، ۸ درصد در موارد بستری و ۱۸ درصد در موارد بستری در ICU کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه موارد سرپایی در اکثر شهرستان‌ها در حال افزایش است، عنوان کرد: براساس آخرین شاخص‌های وزارت بهداشت شهرستان‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، بندرخمیر، رودان، قشم، میناب و کیش و هرمز در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بشاگرد و سیریک نارنجی و شهرستان ابوموسی در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *