آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سراسر هرمزگان در وضعیت پر خطر کرونایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: باتوجه به گردش کرونا در استان تمام شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت پر خطر کرونایی قرار دارند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: باتوجه به گردش کرونا در استان تمام شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت پر خطر کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نقاط پیامبر اعظم، کوی نیایش، صادقیه و کوی ملت در بندرعباس در وضعیت پر خطر هستند، اظهار کرد: روستاهای سرخون و گنو پرخطرتریت روستاهای هرمزگان از حیث شیوع کرونا هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۰۷ نفر رسید، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۳۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی در پایان عنوان کرد: از مجموع بستری ها، ۸۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *