آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در هرمزگان:

رای‌های سفید نشان از اعتراض مردم به ناکارآمدی دولت فعلی است

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان گفت: نفر دوم در انتخابات رای‌های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

بازخبر/ رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان شب گذشته(۳۰ خردادماه) در همایش بزرگداشت حماسه ۲۸ خرداد و تقدیر از اعضا ستاد مرکزی و مردمی آیت الله رئیسی در هرمزگان، افزود: در انتخابات اخیر استان هرمزگان مشارکت بالاتری از میانگین مشارکت کشوری داشت و از طرفی رای آیت الله رئیسی نیز در استان هرمزگان از میانگین کشوری بالا تر بود و این امر مبارکی است.

وی بیان کرد: نفر دوم در انتخابات رای‌های سفید بود که نشان از اعتراض مردم به وضعیت موجود و رفتار و ناکارآمدی دولت فعلی است.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت و برنامه‌ریزی‌های مختلفی کرد تا شاهد این حضور نباشیم اما ملت ایران به صحنه آمد و خط بطلان بر تلاش دشمنان کشید.

وی با اشاره به اینکه این یک خط نشانه است که هر جا دشمن از ما تعریف کرد باید در عملکرد خود تجدید نظر کنیم، اضافه کرد: دولت آینده دولت کار و تلاش است و قرار است از مردم تشکیل شود و صادقانه برای مردم کار کند.

جراره خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۰ ستاد در استان هرمزگان برای آیت الله رئیسی تشکیل شد و همه تلاش کردند که جا دارد تقدیر و تشکر کنیم.

به گزارش ایسنا، سید محمدرضا طباطبایی(معاون اجرایی و دبیر ستاد مرکزی ستاد آیت الله رئیسی در هرمزگان)، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی(رییس ستادهای مردمی آیت الله رییسی در هرمزگان) و شیخ محمد علی امینی(عالم برجسته اهل سنت کشور) از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *