توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

حاجی آباد صدرنشین مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هرمزگان/شمارش آرا ادامه دارد

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: شهرستانهای حاجی آباد با ۷۹/۶۰ درصد، جاسک با ۷۴/۵۹، رودان با ۷۱/۳۲ بیشترین مشارکت در بین شهرستان‌های هرمزگان را تا این ساعت به خود اختصاص داده است.

بازخبرعلی رئوفی صبح امروز(۲۹ خردادماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  شمارش آرا در هرمزگان همچنان ادامه دارد، افزود: مجموع آرای مأخوذه ۶۹۱۴۰۷ رای تاکنون به ثبت رسیده است که نشان از میزان مشارکت ۵۸/۱۱ درصد دارد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۲۳۰۲ صندوق  ۱۸۰۲ عدد شوراهای شهر و روستا شمارش شده است، اظهار کرد: از مجموع ۱۵۵۶ شعبه تعداد ۵۳ شعبه ریاست جمهوری در هرمزگان باقی مانده است.

رئوفی با بیان اینکه از ۱۹۳ صندوق در بندرعباس تعداد ۲۲ صندوق نیمه مکانیزه بوده است، اضافه کرد: شهرستانهای حاجی آباد با ۷۹/۶۰ درصد، جاسک با ۷۴/۵۹، رودان با ۷۱/۳۲ بیشترین مشارکت در بین شهرستانهای هرمزگان را تا این ساعت به خود اختصاص داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: میزان مشارکت در شهرستان بندرعباس تاکنون ۵۰/۲۱ ثبت شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *