توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از شنبه ۲۹ خرداد به هرمزگان ممنوع است.

بازخبردکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: چهار نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۶۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۹۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان اضافه کرد: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از روز شنبه ۲۹خرداد به هرمزگان ممنوع است.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان آلودگی در اداره های دولتی و به ویژه بانک ها به دلیل رعایت نشدن پروتکل ها و نبود تهویه مناسب زیاد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: شیوه نامه نصب و بکارگیری سیستم های تهویه در ادارات را به ستاد استانی مدیریت کرونا ارائه داده و حتی نوع و قدرت مناسب دستگاه های تهویه را نیز مشخص کرده ایم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *