توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری کنند

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان و به ویژه نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند

بازخبر/  مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی امروز  و فردا (جمعه)، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس پیش بینی می شود و خلیج فارس مواج خواهد شد.

وی با بیان اینکه توصیه می شود، طی این مدت، شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان و به ویژه نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند، اظهار کرد: در مناطق دریایی استان نیز در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای غربی پدیده ی غالب خواهد بود و توصیه می شود تردد شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد.

سی سی پور با اشاره به اینکه همچنین طی روز جمعه تا یکشنبه در دریای عمان تا شرق تنگه ی هرمز افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی و تلاطم دریا پیش بینی می شود، اضافه کرد: در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات استان (به ویژه ارتفاعات شرقی) رشد ابر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: از نظر دمایی، طی این مدت، نوسانات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *