توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و آبگیری مخازن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب بندرخمیر و از سر گیری آب‌رسانی به مخازن این شهرستان خبر داد.

بازخبر/ امین قصمی، صبح امروز (۲۵ خردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از صبوری و همراهی مردم بندرخمیر و روستاهای مسیر به دلیل مشکلات پیش آمده در تأمین آب موردنیازشان افزود: اصلاح و تغییر مسیر خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن به بندرخمیر و روستاهای مسیر در بستر رودخانه کل یکی از سخت‌ترین و پرهزینه‌ترین عملیات‌های اصلاح بود که به دلیل باتلاقی بودن محل شکستگی، عملیات ترمیم را بیش از زمان پیش‌بینی شده طولانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری همه عواملی که طی روزهای اخیر پای‌کار آمدند، افزود: با همت و تلاش مسئولان و همراهی و صبوری بی‌نظیر مردم شهرستان خمیر توانستیم این عملیات را به پایان برسانیم. همراهی مردم شهرستان خمیر انگیزه مضاعفی به تیم اتفاقات آب و فاضلاب داد که بدون شک این صبوری به عنوان یک همراهی ماندگار در تقویم آب و فاضلاب هرمزگان ثبت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب تمام توان خود را به کار گرفت تا بخشی از این مشکلات کاهش یابد، افزود: از زمان شکستگی خط انتقال، آب‌رسانی سیار نیز در دستور کار آبفا قرار گرفت که در این راستا شش تانکر عملیات آب‌رسانی را انجام دادند.

قصمی تصریح کرد: طی روزهای آینده آب‌رسانی سیار در کنار آب‌رسانی از طریق شبکه توزیع تا زمان پایداری و عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت. عملیات اصلاح خط انتقال دوشنبه شب به پایان رسید که آبگیری مخازن ذخیره شهرستان نیز بلافاصله آغاز شد.

وی ادامه داد: با ورود آب به مخازن، عملیات شستشوی مخزن‌ها نیز انجام شد که پس از کنترل کیفیت و پایش آن، آب وارد شبکه توزیع خواهد شد که مردم از امروز می‌توانند آب موردنیاز خود را از طریق شبکه آب‌رسانی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، خط انتقال آب خمیر از آب‌شیرین‌کن از هفته گذشته در بستر باتلاقی رودخانه کُل دچار شکستگی شد که دو سناریوی اصلاح محل شکستگی و تغییر مسیر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت که در نهایت سناریوی دوم یعنی تغییر مسیر خط انتقال اجرایی شد که پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی این عملیات دوشنبه شب به پایان رسید

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *