توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
استاندار هرمزگان:

باید به توانمندی متخصصان داخلی در تقویت تجهیزات دفاعی ببالیم

استاندار هرمزگان گفت: ناوشکن تمام ایرانی دنا و مین روب شاهین، با دستور رییس جمهور به ناوگان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ملحق شد.

بازخبر/صبح امروز  ناوشکن دنا و مین شکار شاهین در آیینی به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور روحانی و با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوی به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس الحاق شد.

استاندار هرمزگان گفت: دنا چهارمین فروند از ناوشکن های کلاس جماران، تحت نظارت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مجموعه صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده و از امروز به ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شد.

فریدون همتی افزود: این ناوشکن تمام ایرانی، به انواع تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و تهاجمی ساخته شده در داخل کشور مجهز است و علاوه‌بر قابلیت دریانوردی طولانی در دریاها و اقیانوس ‌ها، توانایی جستجو، کشف، شناسایی، رصد، مقابله و درصورت نیاز انهدام هرگونه تهدید هوایی، سطحی و زیر سطحی را دارا است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ایران اسلامی به توانمندی متخصصان داخلی اش در دستیابی به تجهیزات پیشرفته دفاعی می بالد، بیان کرد: عرشه پرواز با قابلیت نشست و برخاست بالگرد از ویژگی های مهم عملیاتی ناوشکن دنا است.

وی همچنین عنوان کرد: مین شکار شاهین با طول ۳۳ متر و عرض ۱۱ متر و آب خور ۱۸۰سانتی متر با نظارت نیروی دریایی ارتش و توسط متخصصین جوان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است و با توجه به بهرمندی این شناور بومی از تکنولوژی روز دنیا، ردیابی و خنثی کردن انواع مین‌های دریایی از قابلیت‌های مین شکار شاهین است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *