آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

هیچ کمبودی در داروی رمدیسویر برای بیماران در بستری وجود ندارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها با تجویز پزشک هیچ کمبودی در داروی رمدیسویر وجود ندارد.

بازخبر/   دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در چهارمین روز از خردادماه، پنج بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، جان باختند تا مجموع جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۵۰ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۱۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، خاطرنشان کرد: اکنون ۴۹۴ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند و از مجموع بستری ها، ۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص کمبود داروی رمدیسویر که برای درمان بیمارن کرونایی استفاده می‌شود، اظهار کرد: برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها با تجویز پزشک هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اما با توجه به افزایش مصرف این دارو ممکن است برای بیماران سرپایی این دارو کمیاب باشد.

نوروزیان در پایان خاطرنشان کرد: البته بیماران سرپایی نیازی به مصرف این دارو ندارند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *