آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پیک بار شبکه توزیع برق هرمزگان از دو هزار مگاوات عبور کرد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: پیک بار توزیع برق استان برای نخستین بار در اردیبهشت ماه از دو هزار مگاوات فراتر رفت و به ۲۰۴۱ مگاوت رسید.

مهرداد حاجی زاده صبح امروز(۲۹ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اوج مصرف برق امسال در ساعت ۱۵ روز ۲۶ اردیبهشت ماه به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است. این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۶۲ مگاوات بود.

وی اضافه کرد: پیک مصرف برق در سال های گذشته در تابستان اتفاق می افتاد که امسال با فرارسیدن گرمای زودرس، اوج مصرف در فصل بهار ثبت شد.

حاجی زاده اظهار کرد: عمده بار شبکه توزیع برق در این فصل مربوط به مشترکین خانگی و استفاده از لوازم سرمایشی است. با ادامه روند افزایش مصرف برق در استان، در ماه های تابستان قطعا با مشکل تامین برق مواجه خواهیم شد که برای جلوگیری از این مشکل، مشترکان در ساعات بعد از ظهر که مصرف برق به اوج خود می رسد لوازم پرمصرف غیرضرور را خاموش کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *