آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مجموعه رفاهی شهدای کارگران بندرعباس افتتاح شد

طی آئینی با حضور استاندار هرمزگان و معاونان وی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در استان و جمعی از تشکلهای کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان افتتاح شد.

بازخبر / در حاشیه این افتتاح، مدیرکل تعاون و کار استان گفت: مجموعه رفاهی شهدای کارگر با یکهزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا و محوطه دارای ۴ طبقه می باشد.
“مهندس سلیمی” افزود: این مجموعه شامل سالن کنفرانس،اتاق صدا و استراحت، سوئیتهای رفاهی و آبدارخانه می باشد.
وی، مجموع اعتبار هزینه شده برای این مجموعه رفاهی را ۲۲ میلیارد ریال ذکر کرد.
استاندار هرمزگان نیز به نقش کارگران در تولید اشاره کرد و گفت: نقش کارگران برجسته و قابل تقدیر است و در عمران، آبادانی و تولید میتوان به راحتی نقش آنان را دید.
“دکتر همتی” افزود: با تمام تلاش پیگیر اجرایی شدن درخواست های کارگران و در حد توان به دنبال رفع مشکلات آنها از قبیل بیمه های مختلف و تامین آینده کارگران در ساختار و چارچوب قوانین و مقررات هستیم.
وی بیان داشت: رابطه خوب میان کارگر و کارفرما موجب حیات و ارتقاء کارگاهها خواهد شد و در غیر این صورت آن مجموعه با خطر روبرو خواهد شد چرا که کارگران بعنوان نیروی انسانی رکن اصلی هر کارگاه و یا مجموعه هستند.
وی لضافه کرد: کارگران در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره وفادار به انقلاب و کشور هستند و در سخت‌ترین شرایط کشور وفاداری خود را به اثبات رسانده اند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *