قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مجموعه رفاهی شهدای کارگران بندرعباس افتتاح شد

طی آئینی با حضور استاندار هرمزگان و معاونان وی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون و کار در استان و جمعی از تشکلهای کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان افتتاح شد.

بازخبر / در حاشیه این افتتاح، مدیرکل تعاون و کار استان گفت: مجموعه رفاهی شهدای کارگر با یکهزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا و محوطه دارای ۴ طبقه می باشد.
“مهندس سلیمی” افزود: این مجموعه شامل سالن کنفرانس،اتاق صدا و استراحت، سوئیتهای رفاهی و آبدارخانه می باشد.
وی، مجموع اعتبار هزینه شده برای این مجموعه رفاهی را ۲۲ میلیارد ریال ذکر کرد.
استاندار هرمزگان نیز به نقش کارگران در تولید اشاره کرد و گفت: نقش کارگران برجسته و قابل تقدیر است و در عمران، آبادانی و تولید میتوان به راحتی نقش آنان را دید.
“دکتر همتی” افزود: با تمام تلاش پیگیر اجرایی شدن درخواست های کارگران و در حد توان به دنبال رفع مشکلات آنها از قبیل بیمه های مختلف و تامین آینده کارگران در ساختار و چارچوب قوانین و مقررات هستیم.
وی بیان داشت: رابطه خوب میان کارگر و کارفرما موجب حیات و ارتقاء کارگاهها خواهد شد و در غیر این صورت آن مجموعه با خطر روبرو خواهد شد چرا که کارگران بعنوان نیروی انسانی رکن اصلی هر کارگاه و یا مجموعه هستند.
وی لضافه کرد: کارگران در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره وفادار به انقلاب و کشور هستند و در سخت‌ترین شرایط کشور وفاداری خود را به اثبات رسانده اند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *