آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

با نوسازی و به‌کارگیری روش‌های جدید، سیستم جمع‌آوری زباله را می توان اصلاح کرد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: لازم است کمیته‌ای تحت عنوان مدیریت ساحل تشکیل شود که می‌تواند زیر نظر شورا یا شهرداری باشد و پیشنهاد می‌دهم این کمیته برای حل بحران آلودگی ساحل در بندرعباس ارتباط بیشتری با جامعه دانشگاهی داشته باشد

بازخبر / “آبتین امیری” در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس برگزارشد، بیان کرد: بحث زباله شهری در بندرعباس، جنبه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن فرهنگ‌سازی است تا در ثانیه زباله تولید نشود.در تمام دنیا تحویل زباله دارای ساعتی خاصی است‌.

آبتین امیری گفت: در بندرعباس ،جمع آوری زباله ها بصورت سنتی انجام می شود که بهره وری لازم نداشته و ندارد و باید ارزیابی علمی و مطالعاتی شود تا با برنامه‌ریزی شاهد کاهش هزینه ها باشیم.پیشنهاد می دهم وضعیت همه‌محلات بندرعباس از نظر جمع آوری زباله ارزیابی و آنالیز شودتا زباله ها به بهترین نحو در محلات بندرعباس جمع شود.

وی با اشاره به اینکه باید بخشی از هزینه‌های پیمانکاری را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: ما در بندرعباس مشکل عدم مدرن شدن دستگاه‌های جمع‌آوری زباله داریم و در هیچ جای کشور زباله‌ها به این شکل جمع‌آوری نمی‌شوند.باید پیمانکاران را تشویق کنیم و از آنها حمایت کنیم تا بخشی از هزینه های خود را صرف نو سازی و مدرنیزه کردن تجهیزات خود کنند.

امیری در پایان گفت: در بحث جمع آوری زباله ها سنتی کار می کنیم که این ناهمگونی‌ها باعث می‌شود رضایت مندی لازم وجود نداشته باشد ، که می‌توان با نوسازی و به‌کارگیری روش‌های جدید و اعتماد به تجربیات نوین ، سیستم جمع‌آوری زباله را به این شیوه اصلاح کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *