آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت ادارات راه و شهرسازی استان هرمزگان

در راستای آموزش و ارتقاء سطح علمی دانش روز شهرسازی و معماری و به جهت پاسخگویی مناسب به شهروندان شهرهای مختلف در همه شهرستانهای استان و همچنین حل مشکلات و معضلات شهری در سایر شهرستانها، آموزش حرفه ای و ارتقاء سطح دانش شهرسازی روسای ادارات راه و شهرسازی ضرورت دارد.

بازخبر / در این کارگاه گورانی، سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری عنوان کرد طرح های توسعه و عمران شهری به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهر و تامین نیازمندی های آن، بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه شهری و به جهت ایجاد نظم و انضباط فضایی و کالبدی تهیه می گردد، این طرح که خط‌مشی اصولی و کلی سیاست‌های شهری را تعیین می‌کند، پایه و اساس اجرای کلیه پرو‌ژه های عمرانی و برنامه های توسعه فیزیکی در کلیه ابعاد سکونت و فعالیت در حیطه محدوده و حریم شهری می باشند.

وی همچنین عنوان کرد که در راستای تعادل بخشی به شهرها، توسعه متعادل و متوازن شهر و توزیع مناسب کاربریها بر اساس رویکردهای شهری است که طرح های جامع و تفصیلی تهیه می شوند و این طرح ها به عنوان راهبرد اجرایی برای فعالیت های روسای ادارت شهرستانهای استان ملاک عمل قرار می گیرد و توجه به رعایت ضوابط شهرسازی و معماری در ساخت و سازها می تواند یکی از وظایف و مسئولیتهای مهم ادارات شهرستانها می باشد.

در ادامه کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری درباره مسایل مختلف شهرسازی از جمله آماده سازیها، تراکم و سرانه ها، کاربریها، طرح های جامع و تفصیلی شهرهای استان، ضوابط و مقررات طرح های جامع و تفصیلی مطالبی را ارائه دادند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *