آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

مدیران حوزه صنعتی در هرمزگان از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان از شرکت‌های تولید انرژی و صنایع بهره‌مند است اما مدیران این حوزه‌ها از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند و در بسیاری از موارد اصلا در این راستا گام برنداشته یا بسیار اندک اقدام می‌کنند.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در آئین افتتاح این مجتمع آموزشی، احداث آن را کاری ماندگار دانست و بیان کرد : این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ها تعریف شده است و امروز بسیاری از شرکت ها و سازمان های اقتصادی و تولیدی در هرمزگان می توانند از پالایشگاه نفت بندرعباس الگو بگیرند و چنین اقداماتی را انجام دهند.

وی ادامه داد: در کل دنیا هرجا که کارخانه و شرکتی احداث می شود، این شرکت ها به مناطق اطراف خود خدمات ارائه می دهند و مسئولیت اجتماعی شرکت در دنیا متداول است.

جادری افزود: هرمزگان از وجود شرکت های بزرگ بهره مند است اما این شرکت ها از مسئولیت اجتماعی خود غافل بوده اند و گام چندانی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی خود برنداشته اند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم احداث این مجتمع آموزشی موجب شود، دیگر صنایع و شرکت های بزرگ در استان نیز در این زمینه با احداث مدرسه، بیمارستان و مسجد و دیگر موارد، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

وی بیان کرد: مدیران دیگر صنایع باید از این اقدام درس گرفته و در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی قدم بردارند چراکه در همه جای دنیا این اقدامات و نفع رساندن به جامعه از سمت شرکت‌های تولید انرژی باب است.

جادری گفت: استان هرمزگان از شرکت‌های تولید انرژی و صنایع بهره‌مند است اما مدیران این حوزه‌ها از مسؤولیت اجتماعی خود شانه خالی می‌کنند و در بسیاری از موارد اصلا در این راستا گام برنداشته یا بسیار اندک اقدام می‌کنند که شرکت پالایشگاه نفت توفیق برداشتن اولین قدم را داشته است.

استاندار هرمزگان افزود: رکن اصلی و اساسی پیشرفت فرهنگی یک جامعه آموزش و پرورش است لذا مدرسه خوب، پرسنل خوب و معلم خوب باعث پیشرفت جامعه است که اگر یقین بدانیم تعلیم و تربیت جامعه جزو اصلی جامعه است یقینأ باعث پیشرفت روزافزون جامعه خواهد شد.

وی تأکید کرد: صنایع دیگر مانند آلومینیوم، نفت ستاره خلیج فارس و کشتی‌سازی باید فعالیت‌های اجتماعی خود را آغاز و ادامه دهند و مدرسه بسازند و بیمارستان تأسیس کنند تا مردم نیز از عواید این شرکت‌ها بهره‌مند شده و احساس نکنند با حقوق‌های نجومی نادیده گرفته شده‌اند بلکه باید خود مردم پیش‌قدم شده و مدرسه، جاده و بیمارستان بسازند.

جادری عنوان کرد: باید عدل امیرالمؤمنین را در جامعه ببینیم و در این صورت است که این جامعه می‌شود یک جامعه مترقی و بافرهنگ که می‌تواند راه درست را پیدا کرده و ناامید نشود.

به گزارش ایسنا، این مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث شده و زیربنای فضای آموزشی آن نیز دو هزار و ۷۰۶ متر مربع است.

مجتمع آموزشی پالایشگاه نفت بندرعباس در مدت یک سال با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس احداث و جهت استفاده دانش آموزان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

این مجتمع آموزشی از امکاناتی همچون سالن ورزشی، نمازخانه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات و امتحانات نیز برخوردار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *