آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ریاضی : هیچ مشکل امنیتی در میناب وجود ندارد/ دستگاه‌ها پیگیر شناسایی عامل شایعه حمله انتحاری هستند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میناب گفت: هیچ اقدام انتحاری در این شهرستان صورت نگرفته و میناب در نهایت امنیت و آرامش قرار دارد.

باز خبر,محمد ریاضی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان میناب در امنیت کامل بسر می‌برد و هیچ اقدام انتحاری در سطح این شهرستان صورت نگرفته و دستگاه‌های مسؤول پیگیر شناسایی عامل شایعه در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اقدام انتحاری در سطح شهرستان میناب صورت نگرفته و حتی هیچ قصدی برای این کار نیز در سطح این شهرستان و یا بخش‌ها و روستاهای هم‌جوار با آن وجود نداشته است، گفت: فردی که عامل این شایعه‌سازی بوده و موجب بروز نگرانی در میان مردم شده است، از سوی دستگاه‌های مسؤول پیگیری و با آن برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری میناب خاطرنشان کرد: شهرستان میناب از امنیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و انتظامی با دقت و درایت خاصی بر موضوعات امنیتی آن اشراف دارند و هیچ‌گونه اقدام انتحاری و یا اقدام به انجام آن در سطح شهرستان در روزهای اخیر صورت نگرفته است.

ریاضی از مردم نیز خواست تا به این‌گونه شایعات توجهی نداشته و عامل و یا عاملان شایعه‌سازی را طرد کرده و به نیروی انتظامی در این زمینه اطلاع دهند.

به گزارش فارس، در شب شام غریبان حسینی، فردی با حضور در برخی از هیأت‌های عزاداری میناب اقدام به شایعه‌سازی و ترساندن مردم نسبت به انجام اقدام انتحاری می‌کند که باعث بروز تأخیر در برگزاری مراسم شام غریبان در برخی از هیأت‌های این شهر و نگرانی مردم می‌شود.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *