آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پویافر : مردم متضرر واقعی طول کشیدن اتمام پروژه های مسکن مهر هستند

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به هر دلیلی اگر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک مسئولین هستند.

باز خبر,فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به هر دلیلی اگر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک مسئولین هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد پویافر در جلسه کارگروه مسکن شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر، ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل کارگروه، اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات کارگروه مسکن در این شهرستان بررسی میزان پیشرفت و رفع مشکلات مسکن مهر است.

وی در ادامه با تأکید بر برطرف کردن هرچه سریع‌تر موانع و مشکلات مسکن مهر و تسریع در روند اجرایی، تصریح کرد: این کارگروه تا رفع مشکل همه تعاونی‌ها  به‌صورت جدی موضوعات مطروحه را پیگیری خواهد کرد.

پویافر اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های برق، آب و گاز از مواردی است که باید هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، توسط ادارات مربوطه شهرستان موردتوجه قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عوامل و دست‌اندرکاران اجرای پروژه مهر ازجمله مسئولین، پیمانکاران و کلیه عوامل تأثیرگذار از ابتدا تاکنون جهت رفع پروژه‌های مشکل‌دار و تحویل آن‌ها به مالکین تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

پویافر اضافه کرد: به هر دلیلی اگر این پروژه‌ها بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک ما هستند.

فرماندار بندرعباس در پایان عنوان کرد: همه ما باید مشکلات مسکن مهر را دنبال  کنیم تا پروژه‌های باقی‌مانده هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد و مردم واحدهای خودشان را تحویل گرفته و وضعیت آن‌ها سروسامان بگیرد

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *